onsdag 30 mars 2011

Google för hela slanten

Var in nu på kvällen på team sportia och pratade med en cykelsnubbe. Det är verkligen bra att dem, iaf vad det verkar xD, är så duktiga på allt som har med cyklar att göra. Vi funderar på en Scott med 21-24 växlar och den går på omkring 6000 plus en massa tillbehör. Fick provcykla och jag flög fram som en drake. Hur lättcyklad som helst. Den kör vi på ;)! Jag prövade också riktiga cykelskor haha, kände mig lagom "töntig" men jag vill ju behålla mina fötter :).
Vi har även suttit vid google map nu på kvällen och räknat hela rutten vilket kommer bli runt 483 mil. Oboy! Och detta är nästan bara cykelvägar. Haha, såå himla kul :D! Visst det kommer vara hur jobbigt som helst, vi kommer nog vissa dagar inte ens vilja hoppa upp på den där förbaskade cykeln, eller bara slänga den i diket och åka hem. Tårar kommer säkert också komma. Men som sagt det kommer bli ett äventyr och vem säger att äventyr bara är roliga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar