tisdag 8 november 2011

Hela livet ar ett disco!

Lagg detta pa minnet mamma och pappa (och alla som ar intresserade), mannen heter Julio som vi kopte biljetterna av, han ar en tjock mexicanare och ett halvt huvud kortare an mig. Cesar ar han som ska komma och plocka upp oss med shuttlen klockan 09.30 pa torsdag. Vi bor pa MASTERS INN i rum 209 och receptionisten som var vittne till att vi kopte biljetter av den tjocka Julio heter Amy och ser indisk ut. Vill inte skramma upp er eller sa men... ifall vi nu blir bortrovade... sa har ni iaf en borjan att ga efter ;).

Vi skulle ju da till Disney World idag, men solen som kom fram nu pa morgonen kandes lite mer lockande da vi sett pa vadret igar kvall att det inte skulle bli battre utan bara samre. Sa vi passade pa :). Biljetterna ar iaf kopta till Magic Kingdom och vi fick tydligen tillgang till alla parker. Vilket betyder att om vi vill kan vi aka emellan. Men eftersom jag ar valdigt skeptiskt till den dar mannen Julio och hans kompanion Cesar sa tanker jag inte ta ut nagot i forskott foran jag verkligen ser det.
(Tyckte jag sag en dinosaurie i busken...)
Om ni nu har glomt bort hur er dotter ser ut i profil och hur Sofie ser ut sa ser vi ut sahar. Kanske att det blir sa att ni maste beskriva oss...












... SKOJAR BARA...






... men man vet ju aldrig...

1 kommentar:

  1. Så rolig man kan vara då ;-)
    Njut av värmen och de sista dagarna på semestern!!
    Kramar

    SvaraRadera