tisdag 18 oktober 2011

"Ar det har man ska kopa ketchup... NEJ jag menar keps"

HAHAHAHAHAHA.Antligen har vi varit pa Universal Studios! Det var helt galet. Riktigt kul och vi har skrattat och skrikit hela dagen lang sa halsen kanns ordentligt.

Aldrig trodde jag att jag frivilligt utan att ens tanka efter skulle stalla mig i kon in till ett stalle som "House of Horrors", sant har aldrig varit min grej. Men idag ja da verkade det ga bra. Skrek mig igenom tio minuters walkande genom alla hemska rum, hahaha, mitt i alltihopa staller sig jag och Sofie och kramar om varandra jattehart i tron om att nu kommer vi do. Hahaha, det var sa sjukt laskigt och nar vi kom ut slog mitt hjarta i hundratio och adrenalinet bara floda. Sofie skrattade sa mycket att hon inte fick nagon luft och jag skrek mig hes, nej aldrig mer skulle jag vilja saga hahaha! Men det var anda riktigt kul sahar efterat hahaha. Dom fore och efter oss fick sig i alla fall ett rejalt skratt, haha.

Vi gick aven runt pa alla forestallningar sa som terminator i 3D, Shrek, waterworld osv. Sen fick vi uppleva Jurassic Park, mummy ride som vi forovrigt akte 3 ggr (sista gangen borjade jag dock ma lite illa xD), king kong som ar varldens storsta 3D attraktion, vi fick ocksa folja med familjen simpsons pa en aktur (helt galen) och dessutom aka runt bland alla uppbyggda inspelningsplaster for alla mojliga serier, filmer osv. Som t.ex. Desperate housewives, spiderman, king kong och massa fler. I'm in love!
CITYWALK.
 

1 kommentar: