lördag 15 oktober 2011

Yeah Yeah, Wow Wow

Har absolut ingen aning om vilka som laser den har bloggen, kan bara gissa... men men.
Idag har vi haft jordens mest slappaste dag! Vaknade sent, skypade med min kara moster, Sofie skypade med sin kara mor och sedan skypade vi lite till med min kara mor och min kara mormor. Det samtalet var dock lite sparat och slutade med att mamma skamde ut mig pa facebook. Nu tror alla att jag gillar spindelmannen. Vilket jag inte gor, for jag gillar bara Darth Vader.
Vad har mer hant, hmm, vi gick och tittade lite i affarer och for en gangs skull kopte jag ingenting utan det var Sofie som kom hem med fulla plastkassar. Dessutom ar var micromat ,i bestaende av wok, riktigt god! Sen att vi lever pa muffins, kakor, popcorn, ris och te ar ointressant. Fast ikvall at vi inget ris till middag utan glass och milkyway. Halla?! Det ar faktiskt lordag. Men vi insag snabbt att inte ens det ar gott langre. Vi vill HA svensk HEMMAGJORD mat. Vi har ocksa insett att USA ar ett skit land och lite sugna ar vi pa att ga med i nagon terroristgrupp... skoja. Dock inte om det forstnamnda. Sa man skulle kunna stalla oss fragan, "varfor ar ni ens dar?", ja det undrar vi med! Men som tur ar har vi det superbra och "vill" inte hem. Inte alls!
Svt play har ocksa gatt pa hogvarv har. Debatt och Uppdrag granskning ar grymt bra och grymt intressant! Sen har vi suttit och nordat oss pa youtube och nu ska jag inte sitta har langre da jag velat duscha hela kvallen (men nar man bor med 16 andra och bara har en dusch ar det inte alltid det enklaste) sa nu ska jag ge over datorn till Sofie som har gatt och lovat att hon ska skriva ett inlagg har i snart 2 veckor. Vi far se nar det kommer, haha. Vi ses!
Visst ar dom gulliga tillsammans, haha.

1 kommentar: